ONZE MEEST GESTELDE VRAGEN

Onderstaande categorieën worden besproken.

Toch nog een andere vraag ?
Neem dan contact op via het contactformulier.  

ALGEMEEN

Hoe kan ik contact opnemen ?
Hoe blijf ik op de hoogte ?

Wie kan ik contacteren als ik een suggestie, vraag of klacht heb ?
U kan ons telefonisch bereiken via +32 474 29 20 09 of +32 486 15 23 23 (alle dagen vd week),
per mail via info@queenyelien.be, via het online contactformulier op deze webshop of via onze social media kanalen.  Wij proberen je zo snel mogelijk verder te helpen.

Hoe blijf ik op de hoogte van jullie nieuws en aanbiedingen?
Om op de hoogte te blijven van onze laatste nieuwtjes, acties, promoties en veilingen, kan je je inschrijven voor onze nieuwsbrief.  Dit kan je doen door je e-maildres in te vullen op onze home pagina.  Uiteraard kan u ook altijd onze blog volgen op deze webshop of je toevoegen als vriend via Facebook.  Like je ook onze Facebookpagina ?

Welke maten en artikelen zijn beschikbaar bij Queen Yelien ?
Queen Yelien biedt artikelen aan in de maten: XS – S – M – L – XL – XXL en uitzonderlijk XXXL.
Vaak kan het zijn dat een bepaald merk groter of kleiner tailleert.  Dit wordt meestal vermeld bij het artikel.
Ons assortiment bestaat uit: tops, T-shirts, rokken, broeken, blouses, jurken, jumpsuits, playsuits, hemden, sweaters, sweatshirts, gilets, vesten, tuniek, truien, shorts, lingerie, shapewear, panty’s, armbanden, oorbellen, halskettingen, sjaaltjes, en wie weet wat volgt er nog ?  Wij proberen steeds ons assortiment uit te breiden op vraag van de klant.  Ongetwijfeld volgt badmode nog.  Kom dus regelmatig een kijkje nemen.

PRIVACY

Uw gegevens worden nooit aan derden verstrekt of verkocht.  Lees onze privacydisclamer voor meer info.

GDPR – DATA & PRIVACY POLICY – PRIVACYBELEID volgens de EU-wetgeving
Vanaf 25 mei 2018 is de nieuwe EU-privacy wetgeving van start gegaan. Wij vinden uw persoonsgegevens erg belangrijk en hebben ons privacybeleid aangepast aan de GDPR.  Graag verwijzen wij u door naar onze Algemene Verkoopsvoorwaarden en Privacy- en Cookieverklaring op onze website.  Wij delen nooit uw informatie met derden.

Zijn mijn gegevens veilig op de webshop ?
Uw persoonlijke gegevens worden opgenomen in ons klantenbestand voor het uitvoeren van uw bestelling, het voeren van een verantwoord klanten- en risicobeheer en eventuele marketingdoeleinden.  U hebt altijd recht op inzage en correctie van uw gegevens in ons bestand.

ACCOUNT

Hoe maak ik een account of pas ik mijn gegevens of paswoord aan ?
Ontdek het hier.

Hoe maak ik een account aan ?
Wanneer u een bestelling wenst te plaatsen, maakt de webshop automatisch een account aan wanneer u gaat afrekenen via onze veilige betaalmethodes.  Wenst u toch eerder een account aan te maken, dan kan dat ook zeer eenvoudig door bovenaan onze webshop te klikken op de button ‘inloggen/registreren’.
U komt nu op een inlogscherm terecht waar het voldoende is om uw e-mailadres in te vullen om daarna op uw accountpagina terecht te komen.  Hier kan u al uw gegevens invullen en ook uw paswoord instellen.  Onthou of noteer dit goed, dit zal u nodig hebben om een volgende keer in te loggen.  Contacteer me gerust zodat ik u kan helpen indien dit nodig is.

Hoe kan ik mijn gegevens of paswoord wijzigen ?
Is je adres, e-mailadres, telefoonnummer, … gewijzigd en wil je toch graag de communicatie van Queen Yelien op het juiste adres blijven ontvangen?  Dan kan je je gegevens zelf eenvoudig wijzigen.  Klik bovenaan op ‘Inloggen/registreren’.  Vul daarna gewoon uw gebruikersnaam en paswoord in.  Eenmaal je bent aangemeld kan je alle info bekijken via het dashboard en indien nodig wijzigen.  Hier kan u ook kiezen om uw paswoord te wijzigen.  Om uw paswoord te wijzigen, moet u eerst ingelogd zijn op uw account.

Ik ben mijn paswoord vergeten.  Wat nu ?
Klik op ‘Inloggen/Registreren.  U komt op het inlogscherm terecht.  Indien u uw paswoord vergeten bent, kan u dit eenvoudig opnieuw aanvragen via de link: ‘Wachtwoord vergeten’.  Wacht ongeveer 10 min. en kijk zeker ook in uw spambox.  Bij sterk beveiligde computers komt de mail daarin terecht.

CADEAUBON

Ideaal om iemand mee te verrassen !  Bestellen is zeer eenvoudig.
Kies zelf je bedrag naar keuze.

Kan ik zowel online als in de home-shop een cadeaubon aankopen ?
Ja. In onze home-shop krijgt u meteen een fysiek exemplaar.  Het bedrag van uw cadeaubon kan u zelf bepalen.  Online is er de keuze tussen een fysieke cadeaubon, die we via de post opsturen of een digitale cadeaubon.  Deze cadeaubon krijgt u meteen na betaling in je mailbox geleverd in de vorm van een pdf bestand.  Ideaal als een last minute cadeautje !

Hoe lang is de cadeaubon geldig ?
Jouw cadeaubon blijft één jaar geldig. Vergeet dus zeker niet tijdig je cadeaubon te gebruiken. Is jouw cadeaubon toch vervallen?  Geef ons dan zeker een seintje dan kijken we hoe we jou verder kunnen helpen.

Kan ik de cadeaubon laten leveren bij iemand anders ?
Jazeker, een fysieke cadeaubon kunnen we meteen bezorgen bij diegene waarvoor je de bon koopt. Vergeet dan niet om jouw adres op te geven als facturatieadres, maar als leveringsadres kies je dan voor het adres van de gelukkige.  Wil je de digitale cadeaubon meteen naar iemand mailen?  Vul dan het e-mailadres van de ontvanger in en laat een leuke boodschap na.  Een ideale verrassing !

Kan ik mijn fysieke cadeaubon ook online gebruiken ?
Ja, U kan uw cadeaubon online gebruiken d.m.v. de kortingscode die hierop vermeld staat.  Deze code is uniek en slechts één jaar geldig.  Wenst u deze toch liever persoonlijk te gebruiken, dan bent u altijd welkom (na afspraak) in onze Queen Yelien home-store.

Waar kan ik online een kortingscode invullen ?
Bij de aankoop van een artikel uit onze webshop, gaat u naar de betaalpagina.  Daarop is een veld te zien, waarbij u de kortingscode kan ingeven.  Het bedrag van de korting zal dan automatisch van je totaalbedrag worden afgetrokken.  Uw totale bedrag van de bestelling dient hoger te zijn dan uw korting.

Kan ik mijn cadeaubon inwisselen voor geld ?
Nee, dit kan helaas niet.  U kan uw cadeaubon zowel online als in de home-shop opgebruiken, maar wij geven geen geld hiervoor in de plaats.

BESTELLING

Moet ik me registreren ?  Kan ik een artikel reserveren ?  Online bestellen, en daarna afhalen ?  Lees hier het antwoord op uw vraag.

Hoe plaats ik een bestelling via de webshop ?  Moet ik me registreren om te bestellen ?
U kan een bestelling plaatsen zonder registratie.  Uiteraard hebben we wel een aantal gegevens van u nodig om uw pakje te kunnen verzenden.
Bestellen is heel eenvoudig.  Plaats uw artikel in het winkelmandje en klik hier op.  Doorloop de stappen in het bestel- en betaalproces.  Vul je gegevens in voor de levering en selecteer uw betalingsmethode.  Alles wijst zichzelf uit.  Indien je toch moeilijkheden ervaart, contacteer ons dan gerust.  Wij begeleiden u verder in alle stappen.  Na afronding wordt uw bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.

Kan ik telefonisch of via ‘Social Media’ een bestelling plaatsen ?
Ja, u kan telefonisch of via onze social media kanalen (Facebook, Instagram,..) een bestelling plaatsen (zolang de voorraad strekt).  Online bestelling krijgen altijd voorrang.  Uw gekozen artikel wordt dan gereserveerd.  Zonder bevestiging van ons, is deze bestelling ongeldig.  Indien de betaling van het gereserveerde artikel niet binnen de 3 dagen op onze rekening staat, wordt dit terug te koop geplaatst.

Kan ik online bestellen en daarna het artikel afhalen ?
Ja, dit is mogelijk.  U volgt gewoon hetzelfde bestelproces, maar u kiest dan voor afhaling i.p.v. levering op adres. Op die manier worden verzendkosten vermeden.

Ik woon niet in België.  Kan er ook vanuit het buitenland besteld worden ?
Bestellen vanuit het buitenland is mogelijk. De prijzen van de kledij blijven hetzelfde, enkel de verzendkosten zullen verschillen.

Is online bestellen wel veilig ?
Ja, online shoppen bij Queen Yelien is zeker veilig. Wij bieden jou een veilige en betrouwbare website waar je op verschillende manieren kan betalen.  Onze webshop heeft een veiligheidscertificaat.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen ?
Heb je een foute maat geselecteerd of wil je je bestelling annuleren?  Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons.  Indien uw verzendlabel gemaakt is en uw zending al vertrokken is, dan kunnen we deze helaas niet meer tegenhouden of wijzigen.

Zijn er extra kosten als ik een online bestelling plaats ?
Nee, buiten de normale verzendkosten, worden er geen extra kosten aangerekend.

Zijn alle artikelen op voorraad ?
Alle maten en producten die je online terug vindt, zijn beschikbaar en klaar om door jou gekocht te worden. Enkel in het geval van een uitzonderlijke stockfout of dubbele bestelling op dezelfde moment, kan het zijn dat het product toch niet meer voorradig is. Indien dit het geval is, brengen we jou hier uiteraard zo snel mogelijk van op de hoogte.
Alles wat je in onze webshop ziet, is ook in onze Home-shop verkrijgbaar, maar niet omgekeerd.  D.w.z. ons aanbod in onze Home-shop is groter.  Voor een ruimere keuze bent u van harte welkom een kijkje te komen nemen (na afspraak).

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen… Wat nu ?
Na het plaatsen van je bestelling, krijg je van ons een bevestiging via mail. In die e-mail vind je alle gegevens over je aankoop terug. Indien je een uur na het plaatsen van je bestelling nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, raden we je aan om je map met ongewenste mail (of spam) te bekijken. Vind je hier ook geen bevestigingsmail terug? Geef ons dan zeker een seintje via de chat, via mail: info@queenyelien.be of telefonisch +32 486 15 23 23

BETALING

Queen Yelien maakt gebruik van een beveiligd betaalsysteem. Op die manier kunnen we alle betalingsgegevens beschermen.

U kan veilig betalen met:

  • Visa of Mastercard: de betaling gebeurt in een beveiligde betaalomgeving.
  • Bancontact / Mister Cash / Maestro: rechtstreeks via de bank, op basis van de beveiligingsmethodes van je bank.
  • Internetbankieren: KBC Online-CBC online, Belfius netbanking, ING homepay. Je komt meteen terecht in je vertrouwde en veilige homebanking omgeving.
  • PayPal
  • Ideal: voor betalingen vanuit Nederland. Je kan dan meteen je betalingen afhandelen met je eigen Nederlandse bank via de specifieke beveiligingsmethodes van je bank.

Ik denk dat mijn betaling niet gelukt is, wat kan ik doen ?
Bij twijfel, neem altijd onmiddellijk contact op met ons.  Wij gaan meteen na of uw transactie doorgegaan is.

Moet ik mijn bestelling onmiddellijk betalen ?
Indien je een online bestelling plaatst via onze webshop, moeten de artikelen meteen betaald worden. Wanneer je artikelen reserveert via telefoon of social media, vragen wij u deze binnen de 3 dagen te betalen.  U bent dan zeker dat het artikel voor u is.  Gelieve ons steeds te contacteren indien u wenst af te zien van de aankoop.

Krijg ik een factuur als ik een bestelling plaats ?
Bij elke online bestelling krijgt u steeds een factuur dat bij uw zending toegevoegd wordt.  Indien u beschikt over een BTW nummer, gelieve ons dit dan te laten weten.

LEVERING

Uw bestelling en verzending worden met een grote zorg behandeld.  Wij versturen onze pakjes met verzendmaatschappij DPD.

Hoe lang duurt het vooraleer ik mijn bestelling ontvang ?
De verzending van uw pakje duurt tussen de 1 à 3 werkdagen. Wij begrijpen dat u uw bestelling snel wil ontvangen, daarom doen we ons uiterste best om je bestelde artikelen zo snel als mogelijk bij jou te laten leveren.  Wij werken met verzendmaatschappij DPD.

Uit welke verzendmethodes kan ik kiezen ?
U kan uw pakje laten leveren op uw thuisadres of in een DPD afhaalpunt.  Deze afhaalpunten kan u raadplegen op de website van DPD.  Uiteraard kan u uw zending ook altijd laten leveren op een ander adres, zoals bij uw buren of op uw werk.  Voor uw verzending betaalt u de normale verzendtarieven die op die moment actueel zijn.  Uiteraard kan u ook uw bestelling afhalen in onze home-shop.  Zo bespaart u verzendkosten.

Worden mijn artikelen ook naar het buitenland verzonden ?
Ja, wij leveren uw bestelling met veel plezier op elk adres in het buitenland.  De verzendkosten liggen uiteraard wel iets hoger dan een levering in België.

Wat als er niemand thuis is om mijn bestelling in ontvangst te nemen ?
Indien er niemand thuis is brengt de postbode je pakje naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt en laat hij een briefje achter in jouw brievenbus. Vanaf dan heb je 14 dagen de tijd om je pakje op te halen. Je kan natuurlijk ook je pakje bij familie of je buren laten bezorgen of op kantoor, om dit te vermijden.

Mijn bestelling was onvolledig of het pakje was beschadigd of gestolen.  Wat doe ik nu ?
Is er iets fout gelopen met je bestelling? Dat kan uiteraard niet de bedoeling zijn!  Onze zendingen zijn verzekerd.  Neem even contact met ons op, via mail (info@queenyelien.be) of telefonisch (+32 474 29 2009 of +32 486 15 23 23)
Wij zoeken uit wat er is fout gelopen en proberen zo snel mogelijk de geschikte oplossing te vinden.

Ik ben mijn verzending vergeten af te halen, wat moet ik doen ?
Helemaal vergeten je pakketje af te halen?  Uw pakje wordt na een aantal weken terug geretourneerd naar ons.  Daarna dient u opnieuw verzendkosten te betalen, dus probeer altijd tijdig uw verzending op te halen.  Bent u ondertussen verhuisd, laat ons dit dan ook tijdig weten, nog voor uw verzending verstuurd wordt.  Zo vermijd u onnodige kosten.

Ik heb verschillende artikelen besteld.  Worden deze samen geleverd ?
Indien uw artikelen vrij kort na elkaar besteld zijn, proberen we de artikelen samen in één pakje te verzenden.  Indien het echter gaat over een pre-order, dan dient u hier even op te wachten tot wanneer deze bij ons geleverd zijn.  Dan kan het dus zijn dat u meerdere pakjes van ons ontvangt.

RETOUR

Bent u niet tevreden over het geleverde artikel, dan bestaat er een mogelijkheid om dit te retourneren.  Let wel op onze retourvoorwaarden.

Het artikel dat ik besteld heb, past niet of het bevalt me niet.  Kan ik het retourneren ?
Had je toch andere verwachtingen van een bepaald artikel of heb je een maatje groter of kleiner nodig?  Dan kan je je artikelen terugsturen naar ons binnen de 10 dagen na ontvangst van je artikel(en). Retourzendingen zijn op risico van de koper.  Dit wil zeggen dat Queen Yelien niet aansprakelijk kan worden gesteld voor verlies of beschadiging van de artikelen tijdens het retourproces.  Daarom raden we je aan om bij je verzendmaatschappij altijd de traceercode te vragen en deze goed te bewaren.

Wij behouden ons het recht artikelen die sporen van gebruik vertonen te weigeren.  Hiervoor raden wij u aan om make up en overmatige transpiratie te vermijden en schoenen te passen op een zacht oppervlak.  Wij houden namelijk van onze kleren, jij toch ook?  Daarnaast is het ook belangrijk dat de retourlabels en prijsetiketten nog aan de kleren hangen.  Artikelen aangekocht in solden of een veiling, alsook juwelen en lingerie (hygiënische redenen) kunnen niet geretourneerd worden.

Artikelen kan u ruilen door de te vervangen artikelen te retourneren en vervolgens gelijk een nieuwe bestelling te plaatsen op onze webshop.  Zo ziet u meteen of dit artikel nog beschikbaar is in uw nieuwe gekozen maat. Wij raden u aan om uw bestelling meteen te plaatsen. U zal deze nieuwe bestelling ook vooraf dienen te betalen.  Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.
Het artikel zal terugbetaald worden van zodra we dit ontvangen hebben en goedgekeurd hebben.  Hierin zijn we zeer streng.  Wij willen immers steeds kwaliteit blijven aanbieden.

Wij danken u voor uw begrip.